HTML

Szubjektív országos étteremkalauz

Amerre jártam,ettem vagy ittam valahol valamit. Olyanoknak,mint én és magamnak jegyzetelek.Akik munkájukból fakadóan és csak úgy szórakozásból is állandóan úton vannak.Akiknek jó tudni,hova érdemes betérni,esetleg hova kevésbé. Az alábbi leírás(ok) maximálisan szubjektív,lehetett nekem szar napom,de a személyzetnek is. Ha születik egyáltalán hozzászólás és nem csak magamnak rajzolgatom tele a tárhelyet,akkor: Ha hozzászólsz (nem ragaszkodom hozzá), kulturáltan tedd.Ha nem-kuka. Reklám (-szagú) ,nem témába vágó hozzászólásokat-főleg linkestől- előzetes figyelmeztetés nélkül kivágom a francba. Csak azokat a helyeket minősítem,ahol személyesen megfordultam,ettem-ittam. Fenntartom magamnak a jogot,hogy oda és akkor menjek,amikor akarok,többször is és ne adj' Isten változtassak a már megfogalmazott véleményen.Ha városra vagy konkrét helyre keresnél: CTRL+F és a keresőbe beírod. Na lássuk.

Friss topikok

  • Tömdafejed: @ferenc2012: Mostanában nem jártam arra, de alkalomadtán szervezek a környékre egy kajatúrát és ja... (2014.03.26. 15:37) Enoteca Borbisztró-Nógrád
  • Tömdafejed: Ez-gondolom-az Ön előtt kommentelő által leírtakkal lehet összefüggésben. Május környékén járni fo... (2014.03.26. 15:31) Pécs-TV torony étterem-kávézója
  • Tömdafejed: @Bombadil Toma: Ez igaz lehet a környéken élők és Pécs belvárosát ismerők számára, de nekem vidéki... (2013.05.18. 11:20) Pécs-Addo Cafe&Restaurant

2012.03.17. 16:11 Tömdafejed

Pécs-Addo Cafe&Restaurant

Kossuth-tér,a Konzum áruház aljában meghúzódó lounge-hangulat. Kellemes zene,tűzrőlpattant,de nem tolakodó felszolgálólány,akit egy talpig úriember váltott kissokára. Étlap plusz napi ajánlat. Onnan sikerült a helyi rosét (2011. Lisicza pincészet) kicsípni-kóstoló után egy üveggel.Koktél gyanánt vodka-szóda-lime.

Rendelés étlapról-parmezános bundában sült csirkemell paradicsomos tagliatellével,marhahúsleves petrezselymes kukoricagombóccal,mangalicasonkában sült csirkemell rukkolás gnocchival,répatorta. Éhhalál ellen (külön kérés nélkül) piritós kenőccsel,de valami isteni.

Az már a levesnél érződött,hogy itt valami különleges van készülőben, nagyon finom. Következett a főfogás,ami nagyjából alapjaiban változtatta meg a "jót ettem" fogalmát. Az adag nem kimagasló,de ha van valami,ami ott és akkor nem számít... Na ez az volt. A fojtásként alkalmazott desszert pedig, ami miatt a legelvetemültebb cukrászdaturisták hosszabb fizetés nélküli szabadságot vesznek ki csak azért, hogy akár gyalog is elzarándokolhassanak a szent helyre,ahol minden répatorták dózséja kelleti magát a vitrinben,nem túl borsos áron.

Messze a kedvencem. 

Az egész cucc felsorolva a szövegben, 3 koktél,üveg borral 12.340.

9/10 pont-de csak a parkolás nehézkessége miatt-bár taxival mentünk...

www.addocafe.hu

2 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2013.01.28. 01:02:04

a parkolás nehézsége? az egész kossuth tér alatt, két szintes parkoló van, a lift pedig az addo bejaratánál tesz ki...

Tömdafejed 2013.05.18. 11:20:34

@Bombadil Toma: Ez igaz lehet a környéken élők és Pécs belvárosát ismerők számára, de nekem vidékiként nem volt teljesen egyértelmű elsőre, hogy hol tudnék parkolni.
Másodszorra viszont már nem hibáznám el,az biztos.
süti beállítások módosítása