HTML

Szubjektív országos étteremkalauz

Amerre jártam,ettem vagy ittam valahol valamit. Olyanoknak,mint én és magamnak jegyzetelek.Akik munkájukból fakadóan és csak úgy szórakozásból is állandóan úton vannak.Akiknek jó tudni,hova érdemes betérni,esetleg hova kevésbé. Az alábbi leírás(ok) maximálisan szubjektív,lehetett nekem szar napom,de a személyzetnek is. Ha születik egyáltalán hozzászólás és nem csak magamnak rajzolgatom tele a tárhelyet,akkor: Ha hozzászólsz (nem ragaszkodom hozzá), kulturáltan tedd.Ha nem-kuka. Reklám (-szagú) ,nem témába vágó hozzászólásokat-főleg linkestől- előzetes figyelmeztetés nélkül kivágom a francba. Csak azokat a helyeket minősítem,ahol személyesen megfordultam,ettem-ittam. Fenntartom magamnak a jogot,hogy oda és akkor menjek,amikor akarok,többször is és ne adj' Isten változtassak a már megfogalmazott véleményen.Ha városra vagy konkrét helyre keresnél: CTRL+F és a keresőbe beírod. Na lássuk.

Friss topikok

  • Tömdafejed: @ferenc2012: Mostanában nem jártam arra, de alkalomadtán szervezek a környékre egy kajatúrát és ja... (2014.03.26. 15:37) Enoteca Borbisztró-Nógrád
  • Tömdafejed: Ez-gondolom-az Ön előtt kommentelő által leírtakkal lehet összefüggésben. Május környékén járni fo... (2014.03.26. 15:31) Pécs-TV torony étterem-kávézója
  • Tömdafejed: @Bombadil Toma: Ez igaz lehet a környéken élők és Pécs belvárosát ismerők számára, de nekem vidéki... (2013.05.18. 11:20) Pécs-Addo Cafe&Restaurant

2012.08.28. 06:43 Tömdafejed

Enoteca Borbisztró-Nógrád

Vasárnap esti kis kiruccanás, gugli: közel-vidék-olasz. Az Enoteca honlapja kifejezetten megnyerő,futás. Odatalálni könnyű, felső teraszon asztal lefoglalva. Érkezéskor pár fagyipusztítótól eltekintve üres a bolt, a honlapon a galériában látható fotókat nem kell teljesen komolyan venni. A képek művésziek, a valóság ennél kicsit lehangolóbb,bár esti kivilágításnál már hozza a kötelezőt.  Csüccs, kilátás a falu felett a Börzsönyre első osztályú, a Kovács Mátra rozéval együtt, pedig a rozé házi-vagy pont azért. Előétel házi hidegtál (helyett, mert se szalámi,se sajt) padlizsántatár-fenomenális. Erről tényleg csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Igaz, a felszolgálót nem verte a halál vize, hogy mit egyen a kedves vendég, ha már a hidegtállal nem tudott szolgálni. A modor ugyan kifogástalan, de közli, hogy nincs és szublimál. Nem is láttuk vagy negyed óráig, pedig az étlapon összesen 4 féle előétel feszít, komoly bonyodalmat nem okozott a második befutó tatár megrendlése. Mindegy, a tatárra egy rossz szót nem lehet szólni. Jut eszembe,a honlapon levő étlapot ne keverje senki össze a valóságossal.

Következett-a honlap és a kezünkbe nyomott étlap közötti alig felismerhető különbségre felfigyelve,biztosra megyünk alapon-a pizza pármai sonkával, paradicsommal, ruccolával, parmezánnal. Mert ugye az ember-legalábbis én-ha vacsorázni indul, valami különlegeset kedvelne,de nem sikerült a kézzel fogható étlapon ilyesmit találni. Legalábbis én nem pörkűtt-túrára szoktam indulni, azt összecsapják bármelyik talponfekvőben finomra haccázé'. Lehetett válogatni vékony és vastag tésztából, csak elfelejtettem szólni, hogy igazából paradicsomos alappal enném (kellett volna....?) A fokhagymás alap gyakorlatilag felülírta az egész cuccot (format C,de tényleg) , inkább disznótoros jelleget kölcsönözve a főfogásnak, ami azért kicsit elkedvetlenített. Az almafröccs az olcsóbbikbú' jeligére valami 12%-os pancs feleresztve bubissal. Külön mondatot érdemel a pármai sonkává előléptetett (érdemeire való tekintettel...?) , Lidl-ben kapható feketeerdei sonka, amit azért ismertem fel,mert általában otthon is ez díszeleg a hasonló gyártmányokon.

A legkomolyabb fejfájást a felszolgáló sebessége okozta. Először arra gondoltunk, nehezen gyűri le az amúgy börzsönyiesen vastag levegő okozta közegellenállást, ugyanis ennek a mintegy 2 fogásnak az elpusztítására 2,5 óra állt rendelkezésünkre a jóvoltából. A cehhet már nem is vártuk meg, saját lábúlag kullogtunk le fizetni az 5.560 Forintos számlát. Ott szembesültünk a ténnyel: 3 teraszra, azaz kb. 10-12 asztalnál 40-50 vendégre 1 db nem  túl sportos (ellenben talpig úriember) felszolgáló jutott.

2 padlizsántatárért, 2 pizzáért, 2 dl házi rozéért,1 szénsavas vízért és egy almafröccsért nem borzasztó összeg,de...

5/10 pont, főleg a kilátás miatt.

enoteca2.jpg

www.borbisztro.hu

2 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferenc2012 2012.09.30. 17:10:14

Tisztelt Blogoló!

Ezúton szeretném cikkéhez hozzáfűzni, hogy mindössze szakácsból is csak 2 van az étteremnek.

Illetve honlapja már nem aktuális, más cég üzemelteti, mely inkább pizzákra specializálódott.

Tömdafejed 2014.03.26. 15:37:50

@ferenc2012: Mostanában nem jártam arra, de alkalomadtán szervezek a környékre egy kajatúrát és javítom.
Köszönöm !
süti beállítások módosítása