HTML

Szubjektív országos étteremkalauz

Amerre jártam,ettem vagy ittam valahol valamit. Olyanoknak,mint én és magamnak jegyzetelek.Akik munkájukból fakadóan és csak úgy szórakozásból is állandóan úton vannak.Akiknek jó tudni,hova érdemes betérni,esetleg hova kevésbé. Az alábbi leírás(ok) maximálisan szubjektív,lehetett nekem szar napom,de a személyzetnek is. Ha születik egyáltalán hozzászólás és nem csak magamnak rajzolgatom tele a tárhelyet,akkor: Ha hozzászólsz (nem ragaszkodom hozzá), kulturáltan tedd.Ha nem-kuka. Reklám (-szagú) ,nem témába vágó hozzászólásokat-főleg linkestől- előzetes figyelmeztetés nélkül kivágom a francba. Csak azokat a helyeket minősítem,ahol személyesen megfordultam,ettem-ittam. Fenntartom magamnak a jogot,hogy oda és akkor menjek,amikor akarok,többször is és ne adj' Isten változtassak a már megfogalmazott véleményen.Ha városra vagy konkrét helyre keresnél: CTRL+F és a keresőbe beírod. Na lássuk.

Friss topikok

  • Tömdafejed: @ferenc2012: Mostanában nem jártam arra, de alkalomadtán szervezek a környékre egy kajatúrát és ja... (2014.03.26. 15:37) Enoteca Borbisztró-Nógrád
  • Tömdafejed: Ez-gondolom-az Ön előtt kommentelő által leírtakkal lehet összefüggésben. Május környékén járni fo... (2014.03.26. 15:31) Pécs-TV torony étterem-kávézója
  • Tömdafejed: @Bombadil Toma: Ez igaz lehet a környéken élők és Pécs belvárosát ismerők számára, de nekem vidéki... (2013.05.18. 11:20) Pécs-Addo Cafe&Restaurant

2012.03.17. 15:15 Tömdafejed

Pécs-Elefántos étterem és pizzéria

 Hosszú hétvége első napja. Pécs gyönyörű belvárosának talán legjobb adottságokkal rendelkező étterme. A teraszra már délelőtt odasüt a nap, nagy a placc, tizenpár asztal elfér. Leülünk,kelletlen fazon odaballag susogós széldzsekiben-gondolom a hideg ellen ez dzsal.A többieken legalább pulóver volt.

Almafröccs (3 alma,2 víz),plusz étlap. Parmezános-szárított marhasonkás pizza ruccolával,2db rendel. Pizza ovális,lelóg a tányérról-kétoldalt. A tészta túl vékony,szarrá égetten kemény-cserébe jó hideg.Tudod,az a fajta,amitől tökig kormos lesz a tányér. A bicska életlen,trancsírozd szeletre és edd kézzel.

Az ízével semmi probléma,a feltét minőségi, nagyon finom. Dugig külföldivel,látszik,hogy rájuk van kihegyezve a bolt.Kajaárak csak-csak,de az italt erősen mérik, ár/érték arányban a hely eléggé meg van csúszva. Almalé jobb fajta,vizezés után is almaízű.

Az udvariassági rangsort a wc-zsetont (olyan is van,ha közelebbről megnéztem,minden szögből csavaralátétnek látszott) osztogató fiú vezeti,erőlködés nélkül toronymagasan lekörözve a nekünk jutott vendéglátóipari analfabétát.Szerintem kifogtuk,a többi srác visszafogottabbnak tűnt. 

2 pizza,2 almafröccs 5.670. 

5/10 pont a pizza íze és a zsetonosfiú miatt.

www.elefantos.hu

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása