HTML

Szubjektív országos étteremkalauz

Amerre jártam,ettem vagy ittam valahol valamit. Olyanoknak,mint én és magamnak jegyzetelek.Akik munkájukból fakadóan és csak úgy szórakozásból is állandóan úton vannak.Akiknek jó tudni,hova érdemes betérni,esetleg hova kevésbé. Az alábbi leírás(ok) maximálisan szubjektív,lehetett nekem szar napom,de a személyzetnek is. Ha születik egyáltalán hozzászólás és nem csak magamnak rajzolgatom tele a tárhelyet,akkor: Ha hozzászólsz (nem ragaszkodom hozzá), kulturáltan tedd.Ha nem-kuka. Reklám (-szagú) ,nem témába vágó hozzászólásokat-főleg linkestől- előzetes figyelmeztetés nélkül kivágom a francba. Csak azokat a helyeket minősítem,ahol személyesen megfordultam,ettem-ittam. Fenntartom magamnak a jogot,hogy oda és akkor menjek,amikor akarok,többször is és ne adj' Isten változtassak a már megfogalmazott véleményen.Ha városra vagy konkrét helyre keresnél: CTRL+F és a keresőbe beírod. Na lássuk.

Friss topikok

  • Tömdafejed: @ferenc2012: Mostanában nem jártam arra, de alkalomadtán szervezek a környékre egy kajatúrát és ja... (2014.03.26. 15:37) Enoteca Borbisztró-Nógrád
  • Tömdafejed: Ez-gondolom-az Ön előtt kommentelő által leírtakkal lehet összefüggésben. Május környékén járni fo... (2014.03.26. 15:31) Pécs-TV torony étterem-kávézója
  • Tömdafejed: @Bombadil Toma: Ez igaz lehet a környéken élők és Pécs belvárosát ismerők számára, de nekem vidéki... (2013.05.18. 11:20) Pécs-Addo Cafe&Restaurant

2012.03.17. 16:50 Tömdafejed

Siófok-Bella Italia restaurant

Érkezés délelőtt 11-kor,konyha-miért is ne ? - fél 12-től. Nembajkávé,kettő. Klassz,erős fekete. Terasz,napos asztal,22 fok-parádés pihenő a nyitányig. Konyha izzik, pizza amore érkezik (paradicsomos alap,pármai sonka, parmezán,ruccola)-csak hogy legyen összehasonlítási alap Péccsel.

Finom, vékony tészta (vágható), kellő mennyiségű feltét.Kérésre olivaolaj,balzsamecet,jég. A felszolgáló kicsit úszik,megártott a helynek a napsütés és a kollégái nem törték magukat,hogy az amúgy üres belső részről-ahol ketten valami roppant érdekes témában elmerülve beszélgettek-kiszaladjanak segíteni szegénynek. De hősiesen állta a sarat,dícséret érte. Ital kóla,arról nincs mit regélni. Minden stimmel nagyjából,bár az ízek jók,de semmi hűbaszdmeg. Balatonhoz képest konszolidált árak,tisztaság (W.C.-ben is),udvariasak.

2 pizza amore, 2 kávé tejjel, 4 kóla 5.360 Ft.

7/10 pont.

www.bellaitaliasiofok.hu

bellaitalia.jpg

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása